Cloud - cea mai puternica arma a noastra in confruntarile cu intreruperile
- 29 septembrie 2020
De Richard Petley, SVP Marea Britanie si Irlanda
Pe masura ce apar noi provocari in fiecare zi, unele dintre cele mai importante intrebari pentru liderii de afaceri sunt urmatoarele: Ce va fi nevoie pentru a concura? Si ce decizii trebuie sa luati astazi, pentru a merge mai bine maine?
Pentru multi, raspunsul consta in transformarea digitala. Pentru Ministerul Apararii (MA), echipa sa de transformare digitala, Defence Digital, face din Oracle Cloud Infrastructure (OCI) cea mai recenta arma disponibila in armura multi-cloud. De ce? Echipa nu vrea sa reactioneze la schimbarile din jurul nostru. Ea vrea sa conduca aceasta schimbare.
Prin integrarea OCI in suita sa de servicii multi-hibrid, MA are flexibilitatea de a-si rula cloud-ul dupa cum considera potrivit. Echipa poate profita de diferitele inovatii pe care diferitii furnizori de cloud le aduc pe masa. Reunirea diferitelor cloud-uri inseamna ca organizatiile pot profita la maximum de datele lor - cel mai important activ al acestora - totul intr-un mediu extrem de conform.
Pentru MA, acest „avantaj al informatiei” - asigurandu-se ca au informatii critice inainte de a avea nevoie sa le cunoasca - nu numai ca le diferentiaza, ci asigura ca pot fi cat mai rezistente atunci cand se confrunta cu neprevazutul. Astfel, am vazut multi clienti apeland la cloud anul acesta.
Zoom s-a mutat in Oracle Cloud Infrastructure in urma cu cateva luni, pentru a-si sprijini cresterea neprevazuta pe masura ce lumea a intrat in carantina. Afacerea sa a evoluat, avand cea mai semnificativa crestere existenta de pana acum, iar cloud-ul sau a trebuit sa evolueze impreuna cu acesta. OCI a permis Zoom-ului sa-si mareasca rapid capacitatea - in doar noua ore, de fapt - pentru a ajuta la satisfacerea nevoilor milioanelor de utilizatori noi. Acum, transfera sapte petabyte de date prin OCI in fiecare zi.
In mod similar, 8x8 s-a confruntat cu aceeasi problema: o crestere neprevazuta a utilizatorilor de apeluri video inseamna mai multa cerere pentru infrastructura sa. Gestionarea de la scara de la 200.000 de utilizatori lunari la 20 de milioane in doar cateva saptamani necesita o infrastructura in cloud care sa poata satisface aceste nevoi - fara costuri si dureri de cap de performanta pe care le aduce de obicei o crestere atat de rapida. Prin mutarea serviciilor sale de conferinte video de la AWS la OCI, 8x8 economiseste cu 80% costurile de iesire din retea, datorita raportului nostru puternic de pret-performanta. Acum, compania poate continua sa creasca in timp ce livreaza in continuare pentru utilizatorii sai.
Ultimele cateva luni au condus la nenumarate organizatii care isi reevalueaza nevoile de infrastructura cloud. In fiecare zi, purtam conversatii cu companii care trebuie sa se extinda, fara a sacrifica pentru cheltuieli sau pentru securitate, devinind si mai rezistente. Exact aici intervine Oracle Cloud Infrastructure si ajuta companiile sa aiba succes.
Acest lucru este vital, deoarece niciunul dintre noi nu poate prezice ceea ce este dupa colt - eu cu siguranta nu as vrea sa incerc. Dar ceea ce este absolut imperativ este ca avem o tehnologie care ne ajuta sa facem fata acestor noi cerinte - aceasta este ceea ce MA, Zoom si 8x8 au scris toate in piatra.
Ne-am concentrat asupra acestui lucru de zeci de ani la Oracle, fel si clientii nostri. Confruntati cu intreruperea continua, clientii isi dau seama de nevoia urgenta de cloud - si de rezistenta la afaceri care vine odata cu acesta.