Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor:
Sistemul UNA.md consta din trei registre de baza:
1.Registrul documentelor primare
2.Registrul formulelor contabile
3.Registre speciale
Inregistrarea informatiei se face prin inregistrarea documentelor primare. Dupa introducerea datelor documentelor primeare generale, (tipul operatiei, tipul documentului, numarul documentului, data documentului, valuta documentului) se introduc datele concrete, corespunzator documentelor primare concrete (denumirea bunurilor materiale, cantitatea, valoarea s.a.m.d), inregistrarea carora este organizata in registrul formulelor contabile. In caz necesitate de inregistrare a datelor suplimentare (nestandard), inregistrarea lor este efectuata in registre speciale (de exemplu, registru situatiei mijloacelor fixe, registru de repartizare a cheltuielelor de transport-aprovizionare (CTA), s.a.m.d.).
In vederea sporii vitezei de introducere a informatiei in registrele corespunzatoare sunt destinate functiile de generare a formulelor contabile. Functiile indicate corespund operatiilor tip alese care sunt grupate in module. Setarea lor se efectueaza cu ajutorul unei programe instalate pe serve.
Registrul documentelor este destinat pentru inregistrarea datelor generale, care sunt i general caracteristice documentelor primare. Din punt de vedere a obligativitatii, aceste date sunt clasificate in:
А) Grupa de date ce sunt obligatorii de introdus
В) Grupa de date neobligatorii pentru introducere
Pentru a introduce aceste date este necesar de a deschide mapele destinate pentru introducerea lor.
Registrul formulelor contabile in sistemul informational contabil “UNIVERSAL-ACCOUNTING” are fuctia de baza in inregistrarea si pastrarea datelor. Structura lui permite de a efectua urmatoarele functii:
Pentru inregistrarea datelor, care nu se includ in registrul formulelor contabile, se folosesc registre speciale, care se creeaza pentru fiecare caz in parte. In pachetul registrelor speciali se include:
In vederea inregistrarii operatiilor economice este necesar de a determina structura si caracteristicile conturilor contabile, incluse in planul de conturi contabile. Pentru fiecare cont contabil pot fi utilizate pana la trei nivele analitice, ceea ce permite de a satisface totalmente necesitatile companiilor: