Comenzi

1. Partea I a video prezentarii

O comanda, cu automatizare adecvata, este un proces de afaceri usor, concis in timpeste, care include o descriere a unei tranzactii intre un furnizor si un client pentru fiecare produs. Solutia include un back office (UNA.md) si un front office - aplicatii UAMobi si UaOrdеrs pentru crearea, vizualizarea aplicatiilor, completarea informatiilor despre client, coordonatele GPS ale prizei, vizualizarea sarcinilor de la manager cu posibilitatea de a vizualiza fotografii de la client. Va permite sa lucrati cu o lista configurata anterior de clienti pentru un agent de vanzari dat, sa efectuati comenzi si posibilitatea de a vizualiza comenzi pentru ziua curenta.

Modul Comenzile la clientul EuropeanDrinks

Contrapartile si punctele de vanzare cu amanuntul, precum si datele / cerintele acestora si contractele cu acestea sunt adaugate in directorul de clienti back office. Puteti specifica o schema de plata specifica, procentul de reducere etc. Este posibil sa selectati lista de preturi necesara si sa configurati rutele. De asemenea, puteti potrivi atributele produsului - coduri de bare, atribuiri interne de coduri de bare pentru scanare. Se ofera imprimarea autocolantelor cu parametrii necesari ai marfurilor. La crearea unei comenzi, se efectueaza o rezervare a marfurilor - aceasta cantitate este luata in considerare la generarea facturilor la calcularea soldului marfurilor. Daca este necesar, puteti reflecta cantitatea reala a bunurilor furnizate. Programul va permite sa imprimati un pachet (set) de foi de parcurs pentru inregistrarea livrarilor. Comenzile pot fi tiparite intr-o vedere a unui depozit sau a unui vehicul atat pentru rutele de expediere, cat si pentru cele de livrare.

Introducere 00:00 - 0:20
Descrierea aplicatiei mobile pentru comenzi UA 00:21 - 11:16
Jurnalul Comenzi in back office 11:17 - 11:48
Adaugarea unui client in clasificator (back office) 12:10 - 17:09
Adaugarea unui contract cu un client (back office) 17:10 - 24:16
Clasificatorul listelor de preturi (back office) 19:10 - 20:30
Legarea unui agent de ruta de colectare a cererilor (birou) 25:16 - 26:41
Clasificator de rute (birou) 26:42 - 27:07
Adaugarea unui produs nou (back office) 27:09 - 31:25
Configurarea clientilor pentru operatorul de comenzi (back office) - 31:27 - 33:09
Adaugarea unei comenzi in back office 33:10 - 37:14
Confirmarea comenzilor pentru procesarea depozitului (back office) 37:15 - 40:25
Rezumat de cereri (back office) 40:26 - 48:88
Colectarea comenzilor in aplicatia UAMobi 49:00 –1: 00: 41
Modificarea facturii pentru cantitatea reala de bunuri (back office) 58:52 - 1:00:42
Tiparirea FF prin codul documentului (back-office) 1:00:43 -1: 03: 33

Video a prezentarii Partea I

2. Partea II a video prezentarii

Acest videoclip demonstreaza cum sa lucrati cu aplicatia UAMobi fara o aplicatie existenta, sa creati o comanda la showroom, sa inregistrati o vanzare catre o persoana in back office, cu o demonstratie a formarii unui act de acceptare (Acceptarea bunurilor) a unui document de factura (Inregistrarea bunurilor).

Aplicatie in showroom folosind UAMobi 01:06 - 08:04
Acceptarea bunurilor fara cerere la UAMobi 08:08 - 13:24

Video a prezentarii Partea II

3. Partea III a video prezentarii

Cum plasez o noua comanda de la un nou furnizor? Mai intai, trebuie sa inregistrati datele sale in aplicatia UNA.md (back office), sa intocmiti un contract si sa il adaugati la program. Pe baza datelor contractului, puteti forma o comanda si aranja acceptarea acesteia in UAMobi. Un exemplu de astfel de textura este prezentat in acest videoclip. De asemenea, utilizand UAMobi, puteti automatiza inventarul bunurilor primite si disponibile pentru a reflecta rezultatele efective in contabilitate. Datele primite sunt reflectate in back-office (UNA.md) folosind documentele Lista de colationare si Re-clasificarea marfurilor. In plus, este disponibil modul de inregistrare a circulatiei marfurilor intre departamente sau magazine, este posibila returnarea marfii catre furnizor cu inregistrarea documentelor de insotire necesare sau scrierea marfurilor deteriorate folosind UAMobi.

Adaugarea unui nou furnizor (back office) 00:00 - 01:13
Adaugarea unui contract cu un furnizor (back office) 01:14 - 02:51
Crearea unei cereri pentru furnizor de primire a marfurilor (back office) 02:52 - 06:39
Acceptarea marfurilor la cerere la UAMobi 06:40 - 10:55
Comanda pentru inventariere bunurilor back office 10:57 - 12:14
Adaugarea unui document Fixarea soldurilor inainte de inventariere (back office) 12:15 - 13:02
Inventarierea marfurilor  faptica in legatura cu UAMobi 13:03 - 15:06
Adaugarea unui document Foaie de coleciie (back office) 15:07 - 17:12
Crearea unui document Reasortarea marfurilor (back office) 17:13 - 17:46
Miscarea interna a marfurilor in UAMobi 17:49 - 19:49
Returnarea marfii catre furnizor prin UAMobi 19:50 - 20:54
Anularea marfurilor prin UAMobi 20:55 - 22:04

Video a prezentarii Partea III

Link catre aplicatia web