Mini CRM pentru antreprenori
- Внедрение информационных систем учета и управления
- 22 septembrie 2022
Mini CRM – este o platforma ce poate fi accesata doar in mediul On-Line prin interfata web, cu aplicatie pentru Android (iOS ne verificat), respective dependenta de internet, ce poate fi un dezavantaj pentru companiile care lucreaza in regiunile cu reteaua instabila. Dupa folosirea pe 2 conturi a cite 2 saptamini fiecare cont (timp trial pentru test), am facut careva concluzii referitor atit la productivitatea, dar si la domeniul firmelor care ar putea lucra in aceasta platforma.
Aceasta platforma ca si altele care contin CRM sunt destinate societatilor ce au domeniul de activitate in vinzari. Avantaj mare vor avea managerii de vinzari daca vor folosi platforma data. Platforma pune la dispozitie citeva etape de implementare a procesului de vinzare. Dupa punerea in functiune a platformei nu va mai fi nevoie de intilnire obligatorii cu sefii de department, personae responsabile, hirtie si alte proceduri.
Mini CRM le propune utilizatorilor un plan de dezvoltare destul de bun. Si anume este motivate de rezultatele rapide, activitatea favorabila de marketing. Echipa poate benefia de o cantitate mult mai mare de rapoarte eficiente, de a cunoaste situatia financiara in timp real si de a lua masuri de imbunatatire si crestere a vinzarilor prin diferite campanii, reduceri si oferte personalizate. MiniCRM permite automatizarea fluxurilor de lucru, ce duce la cresterea eficientei angajatilor, respective timp cistigat ce se transforma in experienta mai buna / servicii de calitate oferite clientilor.