Analiza dimensiunii imaginilor celor 5 mari platforme sociale

Oamenii prefera sa citeasca mesaje ilustrate in locul articolelor lungi. Dar cum sa alegeti corect dimensiunea imaginii? Dupa incarcarea imaginilor pe retelele de socializare precum Facebook, Twitter, Instagram etc., din cauza necorespunzatorii dimensiunilor, compresia automata a imaginii a devenit o durere de cap pentru multi oameni. Si marcile corporative sunt deseori suparate de dimensiunea diferitelor platforme de socializare cu privire la modul de tastare a textului pentru a atrage clientii potentiali cu imagini. Ca o modalitate eficienta de a atrage atentia consumatorilor, imaginile au devenit un instrument important in mass-media si retelele sociale. Daca ati avut vreodata problemele de mai sus, nu va faceti griji! In continuarea vom analiza cele mai bune dimensiuni de imagine ale celor cinci programe sociale americane majore: Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn si Instagram. Astfel, puteti stapani cu usurinta abilitatile de a atrage atentia consumatorilor prin marketing vizual.

Facebook

"Ai cont de Facebook?" Acum este mai des intalnit sa ceri un cont Facebook decat un numar de telefon. Facebook a devenit cea mai populara platforma sociala in acest moment. La fel ca Renren.com din China, cand faceti clic pe o persoana sau o marca de pe Facebook, Timeline-ul este primul lucru care va atrage atentia. Coperta paginii speciale dezvaluie nu numai calitatile personale, spiritul de marca si cultura corporativa. Asadar, foloseste-te de aceasta prima impresie, poate cineva va indragi designul imaginii,  si vei avea un alt adept!

FB-Image-600x266.png

Dimensiunea paginii personale: 851 pixeli latime pe 315 pixeli inaltime.

Avatar personal: 180 pixeli inaltime si latime, de fapt 160 pixeli inaltime si latime atunci cand sunt afisate.

Fisier imagine: fisier JPG.

Nota: Daca dimensiunea  fisierului profesional de acoperire depaseste 100 KB, sistemul va comprima automat fisierul o data. Daca dimensiunea fisierului pentru imaginea de profil este mai mica de 15 KB, calitatea fotografiei este mai buna.

Conform statisticilor site-ului de retele sociale profesionale, WeRSM, atunci cand pe Facebook sunt adaugate imagini, numarul de clicuri este cu 84% mai mare decat mesajele text obisnuite, de 1,4 ori mai multe comentarii si 53% mai multe aprecieri.

post-image-and-link-600x408.png

Imagine cu link: cea mai buna dimensiune 1200? 627 pixeli, raport - 1,91: 1.

Amplasarea imaginii: dimensiunea optima este de 1200 pixeli in lungime si latime.

Twitter

twitter.png

Twitter este platforma de postare preferata pentru adolescentii americani, vedete si mass-media. Functia este similara cu cea a Weibo-ului chinezesc, cu fotografii si texte scurte pentru a atrage atentia consumatorilor. Potrivit Media Blog, postarile si imaginile de pe Twitter maresc ratele de distribuire cu 35%, care este cel mai eficient rezultat in comparatie cu videoclipurile, etichetele si cotatiile.

Dimensiunea capacului personal: 1500 x 500 pixeli.

Imagine de profil: 400 x 400 pixeli

Fisiere imagine: fisiere JPG, PNG, GIF.

Imagine de publicatie: 880 x440 pixeli

Nota: Cel mai bun raport de aspect 2:1, nu mai mult de 3 MB sau 1024 x 512 pixeli.

Google+

GOOGLE-PLUS-FEED.png

Dimensiunea capacului personal: 2120 pixeli latime pe 1192 pixeli inaltime.

Avatar personal: 250 pixeli inaltime si latime

Fisiere imagine: fisiere JPG, GIF.

Imagine de publicatie: 497 x 373 pixeli in lungime si latime

Previzualizare video si audio: 497 x 279 pixeli

Nota: Google+ are si autoritate in optimizarea motoarelor de cautare (SEO). Prin urmare, publicatia + paginile trebuie sa aiba o anumita calitate.

Pentru instructiuni detaliate despre configurarea unei imagini de profil, faceti clic aici.

LinkedIn

Linkedin.png

Cea mai mare retea sociala profesionala din lume, cu peste 300 de milioane de utilizatori. Pentru modelul de comert electronic business-to-business (B2B), aceasta este cea mai extinsa comunicare cu platforma de baza.

Dimensiunea capacului personal: 646 x 220 pixeli.

Dimensiunea fotografiei de coperta corporativa: 974 x 238 pixeli.

Sigla orizontala: 100 x 60 pixeli

Imagine de fundal: Cel mai bun efect 1400 x 425 pixeli.

Imagine publicatie: 497 x 373 pixeli

Imagine legata: 180 x 110 pixeli

Nota: Datorita profesionalismului sau, LinkedIn nu trebuie sa fie prea dragut sau sa contina prea multe imagini.

Instagram

instagram.png

Cea mai rapida platforma de partajare a fotografiilor din ultimii ani. Potrivit agentiei de cercetare de marketing Forrester, este Instagram care a depasit Facebook-ul pentru a deveni reteaua sociala cu cea mai mare rata de implicare. Prin Instagram, rata de implicare intre un brand si propriii sai adepti este de 4,21%, ceea ce este de 50-120 de ori mai mic decat 0,07% pe Facebook si 0,03% pe Twitter.

Avatar personal: 110 pixeli inaltime si latime

Imagine postata (computer): 612 x 612 pixeli

Fotografia publicatiei (telefon mobil): 510 x 510 pixeli

Nota: Analiza arata ca Instagram este o platforma sociala usor de lansat si care poate oferi un nivel ridicat de implicare. Brandurile mai mici pot incepe cu acest aspect pentru a construi gradul de constientizare a marcii si a construi relatii cu clientii.

Marketing vizual - permite consumatorilor sa se indragosteasca de tine la prima vedere

Marketingul textului nu mai poate satisface consumatorii de astazi. Utilizarea corecta a imaginilor poate insufla un concept de marca intangibila in mintea consumatorilor si poate crea o imagine de marca pozitiva. Pe termen lung, cu marketingul vizual puteti creste gradul de constientizare a companiei si a marcii si creste gradul de constientizare a marcii. Analizand dimensiunea imaginilor pe cele cinci mari platforme de socializare, veti asigura ca mai multe companii stiu cum sa modifice imaginile pentru marketingul vizual, astfel incat consumatorii sa se indragosteasca instantaneu de marca dvs.

Sursa.