Prezentare a programului UNA.md

UNA-desktop este conceput pentru a automatiza contabilitatea si contabilitatea fiscala. Nu este un secret pentru nimeni: pentru a vinde ceva, trebuie mai intai sa cumperi ceva. Pentru a vinde un produs, trebuie sa il achizitionati de la un furnizor. Aceasta prezentare demonstreaza cum sa efectuati o achizitie de la un furnizor in programul UNA-desktop, sa inregistrati angajarea un angajat, sa calculati salariile si sa verificati rapoartele financiare, fiscale si de alta natura.

Inregistrarea are loc in documentul (45000) „Achizitionarea de bunuri si servicii”, care se afla in Registrul „Materiale”. Se completeaza „partea antetului documentului”: se indica furnizorul, depozitul de depozitare, apoi denumirea, cantitatea si suma marfurilor, precum si seria si numarul facturii fiscale, sunt indicate in partea tabelara. Si se efecteaza actiunea de generare a formulelor contabile.

La vanzarea de imobilizari corporale, se creeaza documentul de factura fiscala - (45000) „Prestarea de servicii”, pentru care se indica data, se completeaza cumparatorul, marfurile, cantitatea si suma. Suma cu si fara TVA este calculata automat in sectiunea tabelara a documentului. Lucrul cu documentul este finalizat prin salvarea acestuia si tiparirea facturii.

Видео онлайн конференции Oracle

                                                                              Dati click pe imagine pentru prezentare video

Pentru inregistrarea angajarii unui nou angajat, se foloseste modulul „Cadre”: se creeaza cartela pentru un nou angajat. Se completeaza data angajarii, programul de lucru, salariul, tipul de acumulare, centrul de cost, departamentul si alte informatii personale.

Pentru a reflecta orele reale lucrate,este destinat documentul (10) „Tabel de pontaj”. Apoi se creeaza un lant de documente pentru calcularea salariilor: (301) „Salarizare conform tabelului de pontaj”, (307) „Fond social si asigurare medicala” si (306) „Retineri automate”, sumele se calculeaza prin efectuarea actiunilor corespunzatoare.

Programul poate inregistra, de asemenea, atat intrarile, cat si retrageri de fonduri dintr-un cont bancar. Pentru a face acest lucru, utilizati (45563) „Intrari in contul curent”, (45565) „Transfer din contul curent”.

Daca este necesar, puteti face modificari in nomenclatorul contragentilor.

Puteti obtine starea conturilor si a analiticilor in program folosind rapoartele: raportul universal, rapoarte fiscale, jurnalul vanzarilor si procurarilor, acte de verificare, bilantul etc.