Pregătire

Eficienta unui sistem informational complex intr-o intreprindere depinde in mod direct de nivelul de cunostinte al personalului clientului, care consta nu numai in abilitatile de lucru, ci si in intelegerea conceptului si posibilitatile sistemului. Abordarea complexa presupune, in primul rand, functionarea sincrona a colectivului de utilizatori in general. Este necesar sa intelegem ca intr-un astfel de sistem, actiunile necalificate ale oricarui angajat pot afecta negativ fiabilitatea acestor sisteme.

Instruirea efectuata permite utilizatorilor UNA.md sa obtina o imagine completa si profunda a capabilitatilor functionale si tehnice ale produsului software, pe care l-au achizitionat si ofera posibilitatea de a asigura participarea maxima a utilizatorilor in procesul de implementare a sistemului.

Instruirea este un serviciu obligatoriu oferit de companie la implementare. Sunt posibile diferite forme de instruire, principalul lucru este rezultatul-aparitia specialistilor competenti la client, capabili sa lucreze creativ cu sistemul.

Variante de instruire:
  1. direct la locul de munca a clientului (Training on the job)
  2. curs de instruire intr-o clasa speciala
  3. ateliere specializate, de exemplu, pentru profesionistii IT  

Invatarea poate fi atat cuprinzatoare, cat si orientata spre acoperirea anumitor intrebari. In plus, cursurile pot fi destinate utilizatorilor obisnuiti, managerilor de nivel mediu sau angajatilor de conducere ai companiei.

Dupa finalizarea implementarii, fiecare angajat al intreprinderii care lucreaza cu  UNA.md, stie clar ce informatii, unde si cum sa le tastati, unde sa cautati informatiile necesare si ce raport sa utilizati pentru a obtine un raspuns la intrebarile care ii intereseaza.

In cazul in care sistemul informational a fost deja implementat la intreprindere si personalul a fost actualizat, instruirea este posibila ca un serviciu independent la preturi normale. UNISIM-SOFT are angajati speciali care conduc procesul de instruire, insa, daca este necesar, orice specialist al companiei poate fi implicat in procesul de instruire.