Întreținere de software

Dupa finalizarea etapei de implementare a sistemului informational, la intreprindere incepe etapa de exploatare industriala. Cu cat eficienta sistemului este mai mare, cu atat este mai puternica integrarea sa in infrastructura companiei. De regula, aceasta duce la o crestere treptata a cerintelor impuse de utilizatorii finali sistemului, ceea ce duce, la randul sau, la necesitatea modificarii algoritmilor existenti si la dezvoltarea de noi algoritmi. In plus, relatiile de afaceri moderne sunt modificate continuu, ceea ce duce, de asemenea, la cerinte privind modificarile corespunzatoare. In cazul functionarii intensive, apar intrebari curente, sunt identificate situatii neprevazute. Toate acestea, impreuna, conduc la necesitatea organizarii procesului de escorta.

UNISIM-SOFT nu obliga clientii sa incheie in mod obligatoriu contracte de asistenta. Optiunile de asistenta pot fi diferite, inclusiv gratuite.

 Mai jos sunt prezentate optiunile de insotire:

  1. Аsistenta activa. Contractul se incheie pentru o perioada de 3 pana la 12 luni. Se intocmeste programul de vizita al clientului, de exemplu in fiecare luni. De asemenea, sunt implicate lucrari de rezolvare a problemelor identificate treptat in timpul functionarii. Practicat pentru clientii mari cu scheme complexe de productie.
  2. Asistenta pasiva. Contractul se incheie pentru o perioada de 3 pana la 12 luni. Specialistii vin la apel. De asemenea, sunt implicate lucrari de rezolvare a problemelor identificate treptat in timpul functionarii. Practicat pentru clientii mari cu scheme complexe de productie.
  3. Cu o singura asistenta. Specialistii vin la apel. Achitarea lucrarilor executate.
  4. Asistenta consultativa. Practicat atunci cand clientul are proprii sai specialisti IT. Cu un numar relativ mic de Cereri, taxa nu este perceputa.