Administrator baze de date Oracle ID:ORADBA

(Codul functiei: CV-ORADBA)

DOMENIU DE ACTIVITATE : programare si suport pentru SGBD si software de aplicatie (sisteme informatice de contabilitate si management pentru organizatii mijlocii si mari)

SARCINI:

  • instalarea, configurarea si suportul sistemelor bazate pe Linux (CentOS) / Windows
  • instalarea, configurarea si suportul produselor Oracle
  • instalarea, configurarea si suportul produselor companiei
  • configurarea  backup-urilor datelor
  • monitorizarea starii hardware-ului si software-ului
  • recuperarea sistemului dupa esecuri
  • sprijinirea infrastructurii tehnice a companiei
  • asistenta pentru angajatii companiei si clienti in rezolvarea problemelor tehnice
  • automatizarea si documentarea fluxurilor de lucru

CERINTE GENERALE:

  • Cunosterea Linux (CentOS, Debian)
  • experienta in lucrul cu orice DBMS (Oracle, MSSQL, DB2, MySQL, Postgres, etc.)
  • cunoasterea sistemelor de virtualizare (KVM, VirtualBox, VMWare, Xen)
  • cunoasterea serverelor web (Apache, IIS)
  • cunoasterea sistemelor de monitorizare (Nagios, Zabbix, Incinga)
  • cunoasterea serverelor de mail (MS Exchange, Postfix), sisteme antispam
  • cunoasterea principiilor de functionare TCP / IP
  • cunoasterea arhitecturii PC-ului, capacitatea de a efectua testarea unitatii si inlocuirea componentelor defecte
  • interesul pentru invatarea Oracle
  • dorinta de a invata si de a impartati cunostintele acumulate

SUNT BINEVENITE CUNOSTINTE SI DEPRINDERI PROFESIONALE:

  • experienta cu Oracle DBMS ca administrator
  • experienta administrativa a versiunilor de servere si de client ale Windows
  • experienta cu echipamente active de retea (Mikrotik, Cisco), configurarea VPN, WiFi
  • experienta de scriere a documentatiei tehnice
  • experienta cu echipamente comerciale (scanere, scari, registratori fiscali, terminale de colectare a datelor)
  • abilitati de programare in scripting si limbaje generale, cunoasterea SQL
  • engleza tehnica

CONDITII:

  • echipa tinara si prietenoasa;
  • conditii comfortabile de munca;
  • proiecte interesante cu clienti mari;
  • zi intreaga de munca, sint posibile deplasari prin oras;
  • nivel competitiv de plata (marimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului si testarii + indemnizatii in functie de cresterea abilitatilor si experientei + bonusuri la finalizarea proiectelor);
  • instruire corporativa, perspectivele de cariera si crestere profesionala;
  • numar mobil platit;
  • pachet social;
  • concediu platit.

Completati ancheta fileword.gif

ATENTIE! Se acorda prioritate candidatilor care s-au familiarizat cu site-ul nostru, pentru a intelege sfera noastra de activitate, a carui interese coincid cu oportunitatile noastre si sunt determinati si ambitiosi de a obtine rezultate in cadrul companiei noastre. Daca aveti un caracter puternic, o reactie rapida, si un bun echilibru intre simtul de responsabilitate si al umorului, completeaza formularul, ce poate fi descarcat de pe pagina pozitiei corespunzatoare, si trimite-l la cv@una.md (indicand codul pozitiei pentru care aplicati in tema scrisorii). Impreuna cu formularul va rugam sa trimiteti si o scrisoare de intentie. Candidatii selectati vor fi intervievati in termen de 10 zile de la primirea chestionarului completat.

Cautam tineri profesionisti care isi iubesc lucrul si doresc sa il faca mai bine decat altii.