Specialist în vânzări și marketing

Sfera de activitate: promovarea, gestionarea si vinzarea sistemelor informationale de contabilitate si sarcini conexe.

Sarcini:

VINZARI SI CRM
  • cautarea noilor clienti si prelucrarea cererilor de oferta a potentialilor clienti;
  • analiza initiala a cerintelor potentialilor clienti, organizarea initalnirilor si prezentarilor;
  • crearea ofertelor comerciale si mentinerea legaturii cu potentialii clienti;
  • participarea in cadrul negocierilor si incheierea contractelor.
ANALIZA SI MARKETING
  • monitorizarea dezvoltarii pietei, PEST-analiza pietei, analiza - SWOT al solutiilor IT(proprii si concurente);
  • promovarea solutiilor IT(ATL si BTL), pregatirea materialelor PR, publicitare si pentru prezentare. 

Cerinte:

  • varsta de la 23 pina la 35 ani;
  • studii economice superioare (specialitatea "Marketing" si/sau MBA sunt bine venite);
  • intelegerea principiilor vanzarilor si marketingului;
  • experienta de munca in sectorul marketingului sau vinzari de la 1 an (este bine venita experinta in sectorul servicii si/sau IT);
  • utilizare la nuvel avansat a MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook ;
  • abilitati bune de comunicare in limba romana si rusa;
  • capacitatea de a reda clar gindurile, de a intretine o discutie constructiva si de a convinge;
  • abilitatea de redactare si formatare a textuluip;
  • cunoasterea regulelor a corespondentei de afaceri, abilitati de intocmire a contractelor si prpunerilor comerciale;
  • responsabilitate, punctualitate, organizationare, ambitie.

Se saluta urmatoarele cunostinte si abilitati:

  • cunoasterea limbii engleze, capacitatea traducerii scrise si orale;
  • cunoasterea principiilor contabilitatii financiare, de gestiune si a proceselor business de conducere, etapele ale ciclului de viata in companiile SI;
  • cunoasterea si abilitati de lucru cu aplicatii grafice de tip Adobe Photoshop si CorelDraw;
  • cunoasterea si abilitati in crearea si redactarea site-urilor web;
  • cunoasterea programelor de tip 1C, aplicatii CRM, baze de date de tip Oracle, MSSQL.

Oferim:

  • colectiv tinar si prietenos;
  • conditii bune de munca;
  • proiecte interesante pentru organizatii comerciale si organizatii de stat;
  • program de lucru full-time;
  • salariu motivational (marimea salariului initial se determina in baza rezultatului testarii + adaos in dependenta de cresterea profesionala si experienta + bonusuri la sfirsitul proiectelor);
  • instruire corporativa, posibilitatea de a creste profesional;
  • telefonie mobila achitata;
  • intreg pachet social.

Completarea anchetei fileword.gif

ATENTIE! Se acorda prioritate candidatilor care s-au familiarizat cu site-ul nostru, pentru a intelege sfera noastra de activitate, a carui interese coincid cu oportunitatile noastre si sunt determinati si ambitiosi de a obtine rezultate in cadrul companiei noastre. Daca aveti un caracter puternic, o reactie rapida, si un bun echilibru intre simtul de responsabilitate si al umorului, completeaza formularul, ce poate fi descarcat de pe pagina pozitiei corespunzatoare, si trimite-l la cv@una.md (indicand codul pozitiei pentru care aplicati in tema scrisorii). Impreuna cu formularul va rugam sa trimiteti si o scrisoare de intentie. Candidatii selectati vor fi intervievati in termen de 10 zile de la primirea chestionarului completat.

Cautam tineri profesionisti care isi iubesc lucrul si doresc sa il faca mai bine decat altii.