Inovatie si Transformare: Turul Mondial Oracle Cloud Londra 2024

In martie anul acesta, in cadrul evenimentului Heart of Cloud World Tour de la Londra, prezentatorii Oracle TV Kendall Fire si Fritz Nelson au condus o discutie care a acoperit o gama larga de subiecte legate de inovatiile Oracle in domeniul inteligentei artificiale (IA) si tehnologiilor cloud. Ei au impartasit ultimele realizari in integrarea IA in aplicatiile Fusion Cloud si au discutat cum aceste inovatii contribuie la succesul clientilor Oracle.

Printre temele cheie au fost infrastructura cloud Oracle, bazele de date si alte produse ale companiei. Importanta datelor in functionarea IA si utilizarea lor pentru imbunatatirea serviciilor si produselor Oracle a fost subliniata ca un aspect critic al dezvoltarilor actuale si viitoare. In special, a fost discutata integrarea IA in aplicatii precum managementul capitalului uman (HCM) si planificarea resurselor intreprinderii (ERP), precum si importanta legaturii dintre sistemele HCM si inregistrarile medicale pentru planificarea muncii asistentelor medicale.

Problemele lantului de aprovizionare si necesitatea integrarii aplicatiilor industriale cu sistemele financiare principale au fost, de asemenea, in centrul atentiei. Acest lucru subliniaza cum Oracle ajuta clientii sa se adapteze la schimbarile din industrie si sa inceapa transformarea afacerii cat mai curand posibil, pentru a ramane in avangarda inovatiilor.

In plus, Elizabeth Nilen, vicepresedinte la Nokia pentru personal si servicii de afaceri, a impartasit experienta sa de a vorbi pe scena si a discutat despre calea de transformare a Nokia, incepand cu procesele globale de HR. Ea a vorbit despre deciziile si strategiile cheie orientate spre imbunatatirea experientei angajatilor si dezvoltarea abilitatilor lor, precum si despre importanta datelor si consolidarea lor pentru dezvoltarea strategiei de IA si utilizarea responsabila a IA in companie.

De asemenea, a fost abordata importanta datelor globale si a analizei in gestionarea talentelor si implicarea angajatilor la Marriott. S-a discutat cum Oracle HCM Cloud ofera o platforma pentru imbunatatirea capacitatilor analitice si mobilitatea talentelor, precum si colaborarea Marriott cu Accenture si Oracle Customer Success Services pentru trecerea la cloud si utilizarea noii platforme pentru gestionarea datelor si proceselor de HR.

In concluzie, in video mentioneaza evenimentul viitor Oracle Cloud World 2024 de la Las Vegas si indeamna la abonarea la actualizari pentru a fi la curent cu ultimele stiri si inovatii in domeniul IA si tehnologiilor cloud. Acest lucru subliniaza dorinta Oracle de a simplifica produsele si serviciile sale pentru a asigura o interactiune mai simpla si mai eficienta cu clientii, precum si rolul sau in democratizarea accesului la tehnologii puternice de prelucrare a datelor. In general, evenimentul a subliniat importanta integrarii IA si tehnologiilor cloud in mediul corporativ si impactul lor asupra viitorului afacerilor si tehnologiei.

Descarcati subtitrari in limba rusa