Cum se alege un furnizor de sisteme IT pentru o intreprindere
Produsele IT pentru o companie mare costa milioane, iar implementarea dureaza luni sau poate chiar ani. Prin urmare, costul alegerii gresite este mare. Intre timp, vanzatorii sunt vicleni: de exemplu, in prealabil spun ca va fi suficienta o licenta pentru sase nuclee. Si la vanzare se dovedeste ca pentru o functionare normala ar fi bine sa mai cumparam inca zece. Astfel de cazuri sunt intalnite tot timpul, pentru clienti este dureros si costisitor.
Despre cum sa evitam riscurile atunci cand alegem un furnizor a vorbit la seminarul web speaker-ul - Konstantin Stepanov, director de proiecte pentru implementarea HFlabs „Client unic”.
Despre ce s-a discutat
Un webinar este o marturisire a unei persoane care a participat la licitatii din partea furnizorului de mai multi ani. Si vede o varietate de clienti: experimentati si nou-veniti, suspiciosi si de incredere, decisivi si indoielnici.
Speaker-ul a impartasit aceasta experienta: - cum sa alegeti un sistem IT care este cu adevarat necesar. Iar cel inutil - nu de ales; - cum sa va pregatiti de surprize in timpul implementarii si vanzarii; - cand este nevoie de un sistem pilot si cand nu; - la ce subtilitati de licente sa acordati atentie; - cand este timpul sa negociezi si de ce. Sfaturile sunt universale si sunt utile la alegerea oricarui sistem IT mare. Dar, din moment ce furnizam produse CDI si MDM, am pus un accent pe ele.
Pentru cine va fi util webinar-ul
Seminarul web va fi util tuturor celor care cel putin uneori aleg sisteme IT complexe in compania lor. De obicei, acestia sunt angajati ai departamentelor IT, departamentelor de afaceri, departamentelor de achizitii. Un alt public sunt dezvoltatorii de produse pentru intreprinderi. S-ar putea sa va fie de ajutor cel putin sa discutati si sa diferentiati tipurile de licente. Am vorbit despre asta in detaliu.
De ce se poate avea incredere in speaker
Konstantin Stepanov participa la toate training-urile de la HFLabs. Si dupa licitatie - in implementari, ca manager. Numai anul trecut, am castigat sapte competitii, fiecare in valoare de la 8 la 56 de milioane de ruble. Concurentii erau companii renumite la nivel mondial. In acelasi timp, insusi Konstantin a ales de mai multe ori furnizori si produse pentru intreprinderi. El cunoaste ambele parti ale negocierii: modul in care clientii si vanzatorii sunt vicleni, unde se insala si ce detalii sunt lasate deoparte.